Pivo’s

Ben je tussen de 18 en 24 jaar, jongen of meisje? Dan maak jij je eigen programma en bepaal je als groep waar je zin in hebt! Je doet mee op de manier die jou aanspreekt.

Ons wekelijkse programma

We hebben geen vast programma en bedenken vaak op de avond zelf waar we zin in hebben. Waarbij het altijd draait om gezelligheid! Soms een potje trefbal, een kampvuurtje of gewoon met een biertje aan de bar hangen.

Bijzondere activiteiten

Naast het organiseren van deze activiteiten organiseren we ook veel activiteiten voor de hele groep; demonstratieweekend, binnensportdagen, weekenden en speciale dagen zoals een kerstbomen verbranding. Natuurlijk gaan de pivo’s ook op zomerkamp. Afhankelijk van de financiële mogelijkheden vindt dit plaats in Nederland of in het buitenland.

Het accent van de pivo-activiteiten ligt bij het opdoen van ideeën en deze uitwerken tot goede activiteiten. De meeste pivo’s worden vaak ook staflid bij een van de andere afdelingen.

De leiding

Ook wel ‘staf’ team genoemd bestaat uit verschillende vrijwilligers van 21 jaar of ouder. Vaak zijn zij zelf van jongs af aan al lid van SUO.

In elk stafteam zit een mooie variatie aan ervaring, creativiteit en heel veel gezelligheid. Daarnaast volgen verschillende stafleden een jaarlijkse cursus EHBO voor kinderen.

Ook staf worden? Kijk dan hier

Kom je ook kijken?

Mocht je het leuk vinden om eens bij de Pivo’s te komen kijken, dat kan gerust! Stuur vooraf even een mailtje naar: suozoektjou@gmail.com